مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 01:002020-01-25سياسي

فارس من| نصب یک دستگاه فرستنده دیجیتال در فرمانداری تربت حیدریه


فرماندار تربت حیدریه با اشاره به نصب یک دستگاه فرستنده دیجیتال در فرمانداری، گفت: فرستنده های دیجیتال در این شهرستان باید در ارتفاع باشند تا بتوانند همه نقاط شهر را پوشش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مخاطبان در را  به ثبت رسانده و درخواست پیگیری این موضوع را داشته اند.

فرماندار تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار فرس در تربت حیدریه اظهار کرد: فرستنده های دیجیتالی باید در ارتفاع باشند تا بتواند همه نقاط شهر را پوشش دهد، از آنجایی که این فرستنده ها در تربت حیدریه در منطقه ای به نام گدار پشت کوه های کامه مستقر شده، همچنین، با توجه به تغییر شرایط اقلیمی اخیر و اینکه بیشتر بارش ها در آن منطقه واقع شده، بنابراین راه صعب العبوری دارد، در حال حاضر نمی توان فرستنده های دیجیتال را بروزرسانی کرد و از این جهت با اختلال مواجه هستیم.

علی رستمی افزود: به همین منظور برای رفاه حال مردم، طی چند ماه گذشته یک دستگاه فرستنده دیجیتال در محل فرمانداری تربت حیدریه نصب شد و همشهریان می توانند از طریق شبکه 21 و27 با جست وجوی دستی روی هر دو کانال، شبکه های دیجیتالی را مشاهده کنند، البته آنتن ها بابد به سمت فرمانداری باشد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما معتقد است قطعی یا نوسانات برق سبب این مشکل می شود ولی  در فرض صحت نظر، صدا و سیما باید مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نصب یک دستگاه فرستنده دیجیتال در فرمانداری تربت حیدریه

فارس من| نصب یک دستگاه فرستنده دیجیتال در فرمانداری تربت حیدریه